Der har længe været efterspørgsel på et administrationssystem til cykelklubber, og vi har nu valgt at indgå et samarbejde med Zakobo, der har udviklet et enkelt og brugervenligt system.
Det er vigtigt at understrege, at Danmarks Cykle Union ikke har nogen form for økonomisk interesse i at anbefale Zakobo – vi gør det, fordi vi oplever et stabilt og intuitivt system, der er kan lette administrationen i alle klubber uanset størrelse. Vi har dog stillet krav om, at Zakobo skal give rabat til vores klubber!
Husk, at I kan få en gratis og uforpligtende præsentation af Zakobo – enten i form af et fælles webinar eller en præsentation kun for klubben.
Her følger et par spørgsmål og svar
Hvem er systemet henvendt til?
Danmarks Cykle Union kan anbefale alle cykelklubber i Danmark at benytte/skifte til Zakobo uanset medlemsantal og størrelse. Hvis I som klub allerede har et andet administrationssystem, har Zakobo udviklet import-funktioner, så det er nemt at skifte.
Hvorfor anbefaler I Zakobo?
Mange klubber har eller har haft svært ved at vælge administrationssystem, fordi det er et marked med mange udbydere til mange forskellige idrætter, og fordi man måske ikke kender klubbens behov. Zakobo har efter vores overbevisning vist sig at være meget velegnet til lige netop cykelklubber, og vi har været i kontakt med klubber, som bruger systemet i dag, og de har kun givet positive tilbagemeldinger.
Hvad er fordelene ved at benytte Zakobo?
- Specialpris for cykelklubber under DCU
- Komplet administrationssystem med integreret regnskab
- Online betalinger med automatisk træk på medlemmernes kort (undgå restancer og frafald)
- Alle indbetalinger bogføres automatisk på den korrekte konto i regnskabet
- CFR-indberetning udregnes automatisk og indberettes med et enkelt klik
- Ny professionel og responsiv hjemmeside med drag and drop funktioner for at gøre redigering og vedligeholdelse så enkel som mulig
- Support med lange åbningstider - også uden for almindelig arbejdstid
- Fremtidssikring af cykelklubben - giv nemt bestyrelsesposter videre til nye personer.
- Medlemsdatabase, mail/SMS-kommunikation, events, kalender, webshop, udlejning etc.
Hvad er besparelserne for klubben?
Zakobo kan også hjælpe med både direkte og indirekte økonomibesparelser – fx:
- Nuværende udgifter til regnskabssystem / administrationssystem
- Nuværende udgifter til hosting af hjemmeside
- Nuværende udgifter til hjemmesiden
- Nuværende udgifter til serverplads
- Nuværende udgifter til SSL (sikkerhedscertificering) sikker hjemmeside
- Undgå restancer og afskrivninger på dårlige betalere
- Mindre tid brugt på administration - al administration samles i ét system
- Besparelser på transaktioner, f.eks. Betalingsservice kontra Nets priser
Læs mere og besøg Zakobos hjemmeside ved at klikke HER